Dbacie o formę?

Masz jakieś wątpliwości, szukasz porady? Zajrzyj tutaj.
Awatar użytkownika
fomo
Posty: 1
Rejestracja: 15 lip 2020, 13:44

Dbacie o formę?

Post autor: fomo »

Czy są tu osoby dbające o swoją sylwetkę, które trenują dosyć intensywnie i trzymają dietkę? Czy do takich dostosowanych planów żywieniowych dołączacie jeszcze jakieś odżywki czy inne wspomaganie tego typu? Ja planuję sobie zamówić na mocnesuple.pl jakieś białko albo coś konkretnego jakiś spalacz na lepsze spalanie tłuszczu? Białko chyba bardziej jest na samo budowanie i nabieranie masy nie? co polecacie? nie znam się na tym - dopiero zaczynam w tym temacie :) bardzo proszę o radę. a może powinnam sie udać po prostu do trenera po pomoc...
MAŁPISZON_pl

Re: Dbacie o formę?

Post autor: MAŁPISZON_pl »

Efektywne ćwiczenia fizyczne są kluczem do zachowania dobrej sylwetki. Drabinki gimnastyczne są uniwersalnym narzędziem, w które można wyposażyć domową siłownię.
Goguś

Re: Dbacie o formę?

Post autor: Goguś »

Obecnie ciężko zadbać o kondycję ze względu na obostrzenia ale można zakupić rowerek treningowy jak z tej oferty https://www.marbo-sport.pl/pol_m_Sprzet ... -1027.html i ćwiczyć w domu. Sklep ma olbrzymi wybór sprzętu i na pewno pomoże dobrać odpowiedni do twoich potrzeb. Dodatkowo można go zakupić na raty więc stać cię na zakup.
juśka

Re: Dbacie o formę?

Post autor: juśka »

wziełam się dwa tygodnie temu. Pewnie zdecydowanie za późno ale co robić. Może do czerwca jakoś to będzie wyglądać. Sama nie wiem. Na razie mam odblaski do biegania, odzież i wygodne buty. Biegam wieczorem żeby było troszkę chłodniej. Plus nie bardzo chcę pokazywać się w parku - jeszcze kogoś spotkam :D
Awatar użytkownika
Right
Posty: 63
Rejestracja: 22 cze 2020, 7:16

Re: Dbacie o formę?

Post autor: Right »